Една софиянка на село :)

След толкова много работа през последната една година реших,че е време да си почина и да прекарам шестте почивни дни на селото на моят любим. Едно прекрасно и спокойно село в Троянския балкан със звучното име Калейца :)
Бях се нахъсала да наваксам малко с публикациите и да пусна няколко докато имам свободно време,но уви скапания мобилен интернет ми погоди много лош номер и ми къса нервите много здраво. Качването на снимката  в тази публикация ми отне полвин час,но въпреки това няма как да не се похваля с козунаците и шарените яйчица,които правих цял ден :D
 DSC06081

На места козунаците са леко поизгорели,но като за софиянка,която пече за първи път на печка на дърва се чувствам горда от произведението си :D Освен козунаците успях да нащтракам снимки за няколко ревюта и щом се завърна при стария,добър кабелен интернет се захващам с пускането им :) Със сигурност ще отделя и специално внимание на това прекрасно село в което наистина успях да релаксирам.
Това е от мен за сега,пожелавам ви весело посрещане на най-християнския празник!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)