Eau thermale Avene


Здравейте красавици :)
Днес дъжда ме наваля едно хубаво и докато все още съм мокра и освежена реших да ви разкажа за чудото наречено термална вода. Термалната вода на Аvene беше предоставена на мен и още много други блогърки на едно прекрасно събитие, което събра всички ни на едно място, където в приятна компания и обстановка разбрахме повече за компанията, продуктите и мисията на Аvene.

Това,което ми хареса най-много е факта, че всички продукти на компанията се произвеждат в една единствена фабрика и няма разлика в качеството на продуктите, независими дали ги купувате от Франция или от Китай :) Другото важно нещо, е че водата от извора отива директно във вашето флаконче, без да минава през каквито и да е други контейнери за съхранение.
Получих моето флаконче в началото на Април,но известно време просто си седя в шкафа, с идеята да я ползвам в летните горещини. През почивните дни в началото на май реших, че ще тествам и използвам всичко, което съм сбутала в ъгъла на шкафа. Там беше и водата... Започнах да се пръскам сутрин и вечер и първите 2-3 дни нямаше нищо различно във вида на кожата ми, но пък се чувствах освежена и ми беше кеф да си се пръскам :D След още няколко дни обаче започнах да разбирам защо термалната вода е хвалена толкова много :) В една от първите ми публикации ви бях споменала, че имам много неприятни зачервявания по бузите, все едно постоянно съм изчервена (като дете са ме водили на дерматолог, но не е имало нищо обезпокоително) :( Та точно тези петна започнаха да избледняват, тенът на лицето ми се избистри и кожата ми изглеждаше в пъти по-свежа от обикновено. И понеже съм си Тома Неверни реших, че това не се дължи на термалната вода и спрях да я ползвам, за да проверя тезата си. Сгреших. Само след 2 дни зачервяванията се върнаха. Този път съм убедена, че това се дължи на факта, че я ползвах прекалено кратко и за това не успя да даде дълготраен ефект. В момента я ползвам ежедневно и щом свърша подареното ми флаконче ще се запася с едно по-голямо. В официалния сайт на Avene има описани още много приложения на термалната вода, сред които е и това да се ползва като фиксатор на грима. Честно казано аз не успях да я ползвам по този начин- все не мога да уцеля точното разстояние от което да пръскам и след няколкото опита, които направих резултата беше размазан грим :(
И така аз невярващата повярвах в чудотворните действия на термалната вода. Даже вече не мога да си представя ежедневието ми без нея <3

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)