Avon super shock gel eyeliner vol.1

DSC06002
Здравейте красавици :)
Днес реших да разнообразя малко и вместо да ви покажа поредния продукт от априлската Prettybox ще ви покажа най-любимия си молив за очи.
Той е от серията гелообразни моливи за очи на Avon. Super shock колекцията към момента наброява 4 цвята,като моят е спрян от каталога. Цената му варира,но обикновено е около 7-8 лева .Моят молив носи името Blackberry и е невероярна комбинация между кафяво и бордо с леки златисти блесулки. Обожавам,го защото е много подходящ за всекидневния ми грим-подчертава очите,но по много нежен и ненатрапчив начин,без да придава излишен драматизъм на погледа. В същото време уплътнява линията на миглите ми и прави погледа достатъчно изразителен.
DSC05998
Нанася се супер лесо,дори прекалено. Топи се по кожата като масло и е много трудно да се направи тънка линия с него. Дори и да го острите на всяко слагане на окото в края на линията тя пак ще е прекалено дебела,за това аз го нанасям с четката ми за очна линия. Освен,че линиите стават по прецизни по този начин ще мога да го ползвам по-дълго време,защото както знаете при всяко острене част от писеца отива "брак".

DSC05989
в ляво съм нанесла директно с молива,а от дясно с четка
Издръжливоста му е на шест-не мърда от мястото където е поставен,не се размазва и не избледнява. Ако искате да го опушите трябва да сте много бързи,защото 1 мин. след нанасянето вече е изсъхнал и няма мърдане :D
Горещо ви препоръчвам да се сдобиете от някъде с този молив,аз също ще дебна из каталозите за него,за да се запася.
Очаквам и вашите мнения в коментарите по-долу :*

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)