Organic Surge BLISSFULL



DSC06007
Ето и поредния продукт от априлската Prettybox-дневният хидратиращ крем на Organic Surge. Кремът е био сертифициран и създаден изцяло с био и натурални съставки. Количеството,което получихме е 2 мостри от по 3 мл.,а реалният размер е 50 мл. на цена от 28,90 лева. Като бонус всеки харесал крема и направи поръчка от сайта на Organic Shop до 15 май получава и безплатен несесер за дамска чанта,след като въведе "Prettybox" на поле забележки :)
Използвах само  едната мостра и тя ми бе напълно достатъчна да разбера,че този крем не е за мен. Текстурата му е леко прозрачна и редичка,а като се вгледате от близо се вижда,че е и леко зърнеста.
DSC06013
Разнася се лесно и попива бързо,но след него усещам кожата си много опъната (а би трябвало да е хидратирана),при положение че кожата  на лицето ми е нормална към мазна в Т зоната. Това ме навежда на мисълта,че за красавиците със суха кожа,този крем няма да подейства добре. На сутринта кожата ми изглежда отвратително мазна,но в действителност не е,просто кремът лъщи страшно много. Въпреки това при миенето на лицето ми няма лигаво усещане. И все пак така и не усетих обещаната хидратация,нито пък усещах кожата си по-освежена. И на края ето и точното съдържание:

DSC06011
Снимката е голяма,за да се види по-добре състава ;)
Ами май вече ви стана ясно,че не харесах този крем и нямам никакво намерение да го купувам в реален размер :D
Лека вечер красавици :*

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)