Мисия: Еднакви вежди

Напоследък станах леко нередовна с публикациите,но в последните няколко седмици имам чувството,че деня се скъсява вместо да се удължава :D Няма да ви занимавам с глупости,все пак днес успях да намеря малко свободно време и ще го посветя на блога :) Време е да ви споделя още една от моите тайни,която улеснява сутрешния ми грим.

За съжаление майката природа не е била особено щедра към мен от към вежди-нося си ги тънички и редички,без какъвто и да е шанс за сгъстяване.

20130525_191054
С цел да ги направя по-забележими и във формата,която желая ги уплътнявам и леко ги рисувам с едни слабо пигментирани черни сенки. Обаче и това не е много лесна задача... Няма да преувелича,ако кажа,че никога не съм успяла да ги направя еднакви. С идеята да ги оформям лесно се сдобих с шаблони за вежди. Да ама и там ударих на камък-освен,че нямаше подходящата за мен форма,всички шаблони бяха огроми за моето лице. Нямаше как да оставя този проблем нерешен,запретнах ръце и си спретнах собствен шаблон. Ето как точно стана това :
Това,което ви е необходимо за направата на шаблона е макетен нож,маркер и стара папка
20130525_191816
Преди да започнете с направата на шаблона "нарисувайте " веждите си в желаната от вас форма . Аз си поиграх стабилно,но накрая ги докарах перфектни за моя вкус :D
20130525_191351
От прозрачната корица на папката отрежете парче малко по-голямо от веждата ви и го закрепете върху нея с помощта на тиксо
20130525_192009
С маркер (препоръчвам ви перманентен,за да не се размазва ) очертайте формата на веждата върху прозрачната плака
20130525_192157
Сваляте плаката и с макетния нож се изрязва по вътрешния ръб,като изрязаното се отстранява,така че да остане дупка с желаната от вас форма
20130525_192527
Сега просто полагате шаблона и запълвате веждите с много леки движения с молив или сенки за вежди.За да станат и двете вежди еднакви просто въртете шаблона огледално ;)
Още един съвет,който мога да ви дам за максимално естествен вид,е да запълвате веждите с къси "чертички" напомнящи естествените косъмчета,а не с черта от край до край ;)
Моят шаблон не е перфектно изрязан,но това е защото искам веждите ми да имат по-естествен вид и разбира се да не си личи от километър,че са нарисувани :) Ако желаете перфектно оформен шаблон може да го доизпипате с малка ножичка за кожички.
На пръв път проста идея,а пести толкова много от ценното ми време сутрин :)
Надявам се да съм ви била полезна <3
Лека вечер красиви :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)