Avon основа за сенки за очи

DSC06000
Здравейте красавици :)
Днес в офиса е голяма скука и ще използвам свободното време,за да пусна публикацията в нормално време,а не по нощите както обикновено :D

Дълго време все се каня да ви разкажа за тази основа и ето,че днес и дойде времето.Тя идва в малко стъклено бурканче с пластмасово капаче на винт,а продукта в нея е 3 мл. За сега се предлага в каталога,а цената и варира,като в момента е 5.90 лв.
Основата има много приятна и въздушна мус-формула,разнася се лесно и може да се носи самостоятелно,без сенки върху нея,защото има много лек и естествен цвят,в следствие на което изравнява цвета на клепача и го матира,без да стои неестесвено. Води се водоустойчива,но аз я свалям супер лесно със всекидневния ми почистващ гел.
Относно основната и функция... Ами аз не я харесвам изобщо от към цветово представяне. За издръжливост е ок,но променя леко цвета на сенките и те не са толкова наситени в сравнение с основата есенс. Ето и за какво ви говоря:

DSC05986
От ляво на дясно: без основа,с основата на Аvon,с основата на Есенс

DSC05997
От ляво на дясно: без основа,с основата на Аvon,с основата на Есенс
Определено няма да повторя покупката,но както се казва-за всеки влак си има пътници. На мен не ми харесва,но основата на Avon със сигурност си има и своите фенове :)
Вие от коя група сте ?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)