Catrice Prime and Fine highlighting powder


Как сте красавици?
На пук на лошото време аз се чувствам свежа и пълна с енергия :) И въпреки,че слънцето се крие тези дни аз продължавам да се мажа с любимия ми хайлатър на Катрис :D
Тази марка започва да ми става все по-любима и по-любима с всеки следващ продукт,който купувам <3 Последната ми покупка беше въпросният хайлайтър на цена от около 10 лева за 11гр.. Отново в страхотна и изискана опаковка-черна със сребърни букви,изработена от плътна пластмаса и плътно затваряща се. След като отворите капачето виждате една смесица от бледо розово и злато (цвета се води Fairy dust)
DSC06027_flower-719
В описанието на пудрата пише,че има специални светлоотразяващи пигменти и наистина е така
DSC06031_flower-719
DSC06030_flower-719
Нанесена с четка и леки ефирни движения придава едино много деликатно и кадифено сияние на кожата.Точната дума е наистина озарена кожа,но не натрапчиво или сякаш съм изпотена-точно толкова,колкото трябва на всяка жена,за да се почувства неотразима
DSC06025_flower-719
20130527_202439_flower-719
Разбира се пудрата си има и минус-един единствен и не е кой знае какво,но е факт,че разпрашва повече от колкото ми се иска. Въпреки това съм влюбена в нея и не смятам да спирам да я ползвам :D

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)