Avon super shock gel eyeliner vol. 2

DSC06100
Ето го и вторият ми молив от гел колекцията на Ейвън-черният super shock. Също като Black berry-то ценато му варира между 7-8 лева,но за разлика от другия този все още е наличен в каталога :D

Цвета наистина е най-черното черно,което съм ползвала някога. Въпреки,че с Блекбери-то са от една и съща серия двата молива имат доста разлика по между си. Черният вариант на super shock-а е малко по-твърд,но и той като по-светлия му събрат се "плъзга" по кожата като масло и се нанася страшно лесно. Писеца му се "топи" бързо и с него отново не могат да се направят тънки линии,но тук при използването на четката за очна линия се губи от наситеноста на цвета
DSC06095
За мен опушването му е невъзможно. Секунди след като е нанесен молива е изсъхнал и няма мърдане. Идеята с която си го купих беше да го ползвам не върху клепача,а във водната линия на окото,но уви там не се оказа толкова издръжлив,колкото върху клепача. Максимум час след нанасянето му (като се има предвид,че изчаквам колкото мога преди да мигна,за да изсъхне) се появяват петна по водната линия. За справка един стар и обикновен молив на Орифлейм,който имам издържа по 3-4 часа без да се появят петна. Свалянето му,ако е нанесен отгоре на клепача е много тежка задача. Молива е толкова издръжлив,че дори измиващия гел на билка в комбинация с мицеларната ми вода не могат да го свалят напълно. За доказателство ето ви снимка на ръката ми след душа,който си взех след като направих снимките за ревюто
DSC06101
След всички измиващи средства,които се стекоха по ръката ми по време на душа и след изтъркване с гъба и след това с хавлията все още се виждат следите от молива.
За тези от вас,които ще го ползват върху клепача мога да кажа,че е супер с изключение на бързо изтъпяващото се връхче,но ако си търсите молив за водната линия по-добре се огледайте за нещо друго.
Лека вечер красиви :*

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)