Papier Poudre матиращи кърпички

DSC06106Пак съм аз :D
Тази вечер ще ви досадя малко повече,но утре очаквам новата Prettybox и искам да приключа с изказването на "компетентното" ми мнение по априлската.

Ето и последната част от съдържанието на Prettybox април-матиращите кърпички на Papier Poudre. От тях получихме цели 3 бр. от пълноразмерния продукт :) Не бързайте да ахвате,цената на всяка книжка от по 20 листчета е 2,50 лева.Както виждате от снимките листчетата са събрани в малки симпатични книжки от по 20 бр.,а на корицата им се усмихва една аристократка  :D Отново в духа на темата за еко кутия и тези кърпички са със 100% натурален състав. Онова което ми направи впечатление от описанието в листовката е начина на изработката им-още от създаването им през 1903 година до сега тези листчета се правят на ръка от бамбукова хартия,а повърхноста им е импрегнирана с пудра и минерали.
До момента съм използвала само 3 от листчетата,а причината за това е,че цвета на пудрата върху тях е прекалено тъмна за моята бяла кожа. С цел да не придавам прекалено оранжев цвят на носа си само леко докасвах листчетат до носа си и те абсорбираха част от омазняването,но не толкова,колкото ми се искаше. Пробвах ги и в къщи като смело забърсах нослето ми и ефекта наистина беше перфектно матирана и оранжева кожа.
Прегледах сайта на производителя и открих,че има различни нюанси на пудрата или по-точно-четири. Жалко,че от екипа на Prettybox не се постараха малко повече и не сложиха поне една книжка за светла кожа. Здраве да е,важното е,че успях да се уверя,че кърпичките си вършат работата,матират трайно и вече мога смело да си поръчам моят цвят :D
Има ли някой,който да е ползвал и тези на инглот? Ще ми се да чуя мнение и за тях. Кои ли са по-добри?
Помагайте с отговорите :D

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)