Готова за път със Schwarzkopf


Днес докато се шляех из Кауфланд погледа ми бе привлечен от една огромна лачена чанта. Приближих се и видях,че това е промопакет на продуктите за коса на Schwarzkopf. Пакет,включващ шампоан и балсам от серията Gliss ultimate volume и страхотната чанта на скромната цена от 15 лева.
Както знаете предстоят шест почивни дни в които аз ще се отдам на селски туризъм и тази чанта ми дойде точно като по поръчка. Тя е с размери 50х20х30 и идеално ще събере малкото багаж с който смятам да пътувам (все пак отивам на село,а там бабите не обръщат голямо внимание на модата :D ). Както вече споменах чантата е лачена,с добре зашити дръжки (в които има напъхан някакъв твърд шнур,който ги държи изправени),с единичен цип и брандирана с фирменото лого,без прегради вътре.
Шампоанът и балсамът са съответно по 250 мл. и 200 мл.
И двата продукта са без силикон в състава си и обещават възстановяване на косата и видимо повече обем,които би следвало да са в резултат на съдържанието на течен кератинов комплекс и течен морски колаген и в двата продукта.
Ето и точното описание и съдържание на продуктите от етикета
Честно казано нямам нужда от нов шампоан и басам в момента,но имайки предвид,че редовната им цена е по 6 лева всеки и така чантата ми излезе само 3 лева,нямаше как да се сдържа :D
Вие подготвяте ли се за пътуване по празниците?

2 коментара:

  1. Много е симпатична чантичката. Честита и весело изкарване на празниците! :)

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)