30 факта за мен

Новият "таг" из блоговете плъзна много бързо,като не мога да кажа от къде точно тръгна,но аз го видях при Мария и Тея :) Та реших и аз да ви споделя някои неща за мен.Идеята да опозная всяка една от БГ блогърките извън козметичните й познания и съответно който пожелае да научи нещо повече за мен ми се струва доста симпатична. Сигурна съм,че повечето неща ще ви разсмеят :)

Ето и 30 неща,които не знаете за мен:
1.Родена съм на 08.03.1989 и за това обичам да се шегувам,че съм истинска жена :D
2. Все още съм с първата си голяма любов от гимназията и дори живеем заедно <3
3.Много съм срамежлива,но веднъж даде ли ми се думата никой не е в състояние да ми я вземе :D
4.Завършила съм електротехника,но нямам идея как да ползвам мултицет :mrgreen:
5. Когато видя брандиран козметичен несесер полудявам! Колекционирам ги и често си купувам неща,от които нямам нужда,само заради несесера :blush:
6.Когато се концетрирам върху нещо,никой и нищо не може да ми отвлече вниманието. Дори и да убият човек до мен едва ли ще забележа.
7.Обожавам шоколад,но не ям шоколадов сладолед :D
8.Не пия кафе. Наслаждавам се на аромата му,но вкуса ме отвращава.
9.До преди 3 години в гардероба ми имаше само сини,чени и бели дрехи.
10.Синьото ми е любимият цвят за всичко-предмети,дрехи,дори колата ми е синя,но никога не нося син грим.
11.Имам безброй комплекси-за косата си,носа си,килограмите си,но когато реша,че съм красива никой не може да ме разубеди!
12.Плача за глупости,а истински сериозните неща ги приемам съвсем спокойно.
13.Не обичам да давам много пари за 1 дреха-предпочитам да си купя няколко по-евтини,като същото важи и за обувките.
14.Зодия риби съм,но майка ми казва,че съм акула или пираня-ако реша много лесно мога да съсипя нечии ден :?
15.Много съм не постоянна в начинанията си-всичко ми писва адски бързо. Само с блога се занимавам толкова дълго и постоянно,така че явно наистина съм му отдадена :D
16.Голям перфекционист съм,което много често ми създава главоболия.
17.Не мога да отказвам.Когато някой ме помоли за помощ или услуга,дори и да не искам се съгласявам :?
18.Когато харесам някой филм мога да го гледам 100 пъти без да ми писне.
19. Осем години съм танцувала народни танци,но спрях заради травма. И до сега всеки път,когато чуя народна музика почвам да си тактувам с крака :D
20.Не се интересувам  от политика.Обичам родина си,но тя вече е съсипана от безочливи политици и съм тук само и единствено заради мъжа си.
21.Освен с блога свободното си време прекарвам с цветята и градината ми-най-голята страст и радост в моят живот
градина
22.За последните 2 години съм почивала истински (имам предвид да се излежавам до обяд и да обикалям по кафета) само 3 дни :(
23.Има моменти в които не се гримирам със седмици :P
24.Винаги се прозявам по три пъти :D
25.Когато се разсърдя на някой го помня само първите 5 мин. Бързо паля,но и бързо гасна :)
26.Мразя да си къпя косата-оформянето и ми отнема прекалено дълго време (не ме разбирайте погрешно,дори и по неволя я поддържам чиста :D)
27.Постригвам се сама,сама си правя маникюра,сама си чистя лицето-не се доверявам на непознати хора :blush:
28.Прекалено организирана съм-правя си график и разчет на времето за всичко.
29.Обичам да чистя,подреждам и готвя-за справка нямам документирани психически отклонения :mrgreen:
30.И на последно място факта с който се гордея най-много-на 24 години имам 9 години трудов стаж,в последните шест от които съм напълно самостоятелна :D
Ами имам още много чудадости,но мисля,че тези стигат,за да добиете представа за мен :)
Малко луда,малко симпатична и винаги усмихната :D
Лека вечер хубавици <3


0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)