Madara deep balance toner

DSC06105

Здравейте красавици
В първите четири публикации за априлската Prettybox ви споделих мнението си за продуктите,които ми допаднаха,а тези които не ме впечатлиха оставих за накрая :D
На първо място е тоника на Madara,от който получихме 15мл./оригинален продукт: 200мл / 25.00лв .Първо ще изкажа възмущението си от хрумката на някой гений да сложи течност в пакетче :? Количеството вътре е твърде много за един тампон и с отварянето на първата мостра олях навсякъде около мен. Не мога да разбера толкова ли беше сложно или скъпо да съберат 15-те ни предоставени милилитра в малко шишенце? Като оставим тези ми претенции на страна ето какво имам да ви кажа за тоника.
Тоника е със 100% натурални съставки,а 20% от всички тях са от био земеделие. Описанието на продукта обещава тонизиране на мазните и сухите участъци по кожата,стягане на порите и балансиране на PH-то на кожата.
Аз използвах и трите мостри и мога да кажа,че не видях никакъв ефект от тоника. Има два варианта-или количеството е прекалено малко,за да има видим резултат или тоника просто няма ефект-уви аз не мога да кажа кое от двете е. Нямам сухи участъци по кожата,но пък имам мазни,които по никакъв начин не се повлияха от въпросния продукт. За "нещастие" нямам видими пори,за да ви кажа дали там се справя по-добре отколкото с омазняването :D
Знам,че ревюто е доста "постно" и не особено изчерпателно,но с три мострички-толкова :D
Ако някоя от вас има по-добри впечатления от този тоник,нека ги сподели с мен ;-)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)