BM Beauty cherry bomb lip gloss

DSC05808

Времето напредва и съвсем скоро ще държим в ръцете си майската кутия на Prettybox за това смятам в идните 2-3 дни да си дам зор и да ви споделя мнението си за продуктите от априлската кутия,които успях да тествам обстойно в рамките на изминалия месец :D  Днес ще ви разкажа за поредния ми любим продукт от последтана Prettybox,а именно-глоса на BM Beauty (Представен продукт: 2гр/Оригинален продукт: 8гр / 28лв ).
За разлика от миналия месец,в който получихме руж на същата марка,и който хич не ми се понрави,този глос ме завладя тотално. За съжаление всички получихме продукта в меко казана неудобна опаковка-малка кутийка на винт и по схемата на глоса на Есенс и този го преместих в стара опаковка с апликатор. Това беше и единствения недостатък на гланца,от който бързо се оттървах :) От тук нататък започват суперлативите. Първото нещо,което напоследък става и водещо при избора ни на козметика е това,че продукта е със 100% натурална минерална формула. Консистенцията му е подобна на желе,но лесна за разнасяне. Има страхотен блясък и не лепне (което пък е любимото му качество за моят любим :) ),а трайноста му е около 3-4 цигари (простете,но пушачите измерваме всичко с единната мерна единица-цигарата :D ). От всички до тук изброени качества не е нищо особено,мога да изредя поне още 5 продукта,които да ви дадат същото,но това което го отличава от всичко останало и това заради което го харесвам най-много е хидратацията. Още с нанасянето може да усетите устните си в пъти по-меки и хидратирани,и това чувство не свършва дори,когато блясъка и цветът му изчезнат. В по-късните часове на деня устните се усещат все едно,че има лек балсам върху тях и изглеждат по същия начин. В кутийката цвета е ярко червено,но нанесен на устни е почти прозрачен. Ето и как изглежда върху мен 
DSC05978
Няма да си кривя душата-гланца е супер и съм влюбена в него,но дали бих дала 28  лева за него? Ами може би-не. Цената не е от най-достъпните,а аз обичам разнообразието и всеки ден се мажа с нещо различно от предния. Често изхвърлям продукти,които са почти нови,но с изтекъл срок на годност и това да дам толкова пари,които потенциално ще отидат в кофата не ми се нрави. Ще си изполвам предоставеното ни количество с кеф и ще очаквам още добри попадения от Prettybox :)
Лека вечер красавици :*

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)