Impala силиконов молив

20130609_183132_flower-719
Тази вечер ще пусна отложеното преди няколко дни ревю на силиконовия молив на Импала. Ползвам продукти на марката още от ученическите си години и повечето неща които съм си купувала, са повече от добри за цената си. Марката мисля че е немска, не съм 100 % сигурна в това, но продуктите им със сигурност се произвеждат в Германия.Звездата на днешната публикация е силиконовия им молив, тъй като този тип моливи нашумяха доста напоследък.
Моят си го купих на цена от 4,50, но тя много варира според това от кой магазин решите да го купите, а цвета е най-наситеното черно,което някога съм имала. Цветовата му палитра наброява 20 цвята,но не съм виждала всичките цветове на едно място. Сравнявах го с гел-молива на Ейвън и този на Импала излезе в пъти по-добър. Първо опаковката - в единият край е стандартния писец, а другият край е предназначен за опушване.
20130604_213336_flower-719
Писеца отново е мек, но не прекалено, но и тук изпитвам леко затруднение при направата на тънка линия, защото писеца просто се "топи" по клепача. Също така е много лесен за опушване- не засъхва толкова бързо като Супер шок-а. Ако искате по-тънка и прецизна линия, няма проблем да ползвате и четка за очна линия за нанасяне на молива

20130604_190457_flower-719
От долу на горе: опушен, нанесен директно от молива, нанесен с четка за очна линия

И сега най-важният за мен критерий - издръжливостта. Тук заслужава не шестица, ами направо десетка! Нанесох го в 8 часа сутринта, а вечерта към 9 часа беше като току-що нанесен, без никакво подновяване през деня. Не се размазва и линията остава плътна и непрекъсната. Единствено във външния ъгъл на окото беше леко избледнял, но забелязах това избледняване едва след като се вгледах в любимото ми увеличително огледало :D Никога до сега не ми се беше случвало молив да изкара толкова дълго във водната линия на окото. Разбира се безплатен обяд няма и уловката при този молив е свалянто му - мисия невъзможна :( На сутринта обаче молива се събира на гурелче във вътрешния ъгъл на окото и остава само да се почисти с тампон напоен с дегримьор между долните мигли. Поне при мен е така. И накрая един грим с него
935372_511733955561239_2136769701_n_flower-719
Сега чакам и вашите мнения за този молив :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)