Prettybox Bulgaria

снимка - Prettybox Bulgaria

Ето че най-накрая и в България се случи!Така популярната в чужбина Glossy box вече е в България под името Prettybox.Толкова много съм чела из други блогове за тези кутии,че направо пощурях от кеф като разбрах че стартира и на наша земяи и се абонирах без да се замислям изобщо.По същество Prettybox представлява проект който цели да ни запознава всеки месец с различни продукти в мини размер на световно известни и не чак толкова известни марки.Цената на кутията е 24.99 с включена доставка до дома ви.За момента Prettybox Bulgaria имат само фейсбук страница- https://www.facebook.com/PrettyboxBulgaria?ref=stream ,но съвсем скоро ще стартита и сайта им.Четейки постовете им в официалната им фейсбук страница ми се струва,че екипа е ентусиазиран,върши си работата с удоволствие и е готов на всичко за да ни зарадва и да ни поднася добре селектирани кутии всеки месец и аз силно се надявам да съм права :)
Първата си кутия очаквам втората седмица на март-точно на време за рождения ми ден и нямам търпения да видя какъв ще е старта на Prettybox.
А вие абонирахте ли се вече?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)