Golden rose City style vs. Maybelline Falsies feather look


Това са двете спирали,които ползвам ежедневно.Всяка една по отделно не е нищо особено и не постига резултата,който аз търся за своите мигли,но в сътрудничество постигат чудеса.Тази на Голден роуз разделя миглите ми перфектно,а Мейбълина им придава обема,който ми липсва по рождение.
Ето това са моите мигли в натурален вид-рехави,редички и не особено дълги .



Спиралата на Голден роуз разделя миглите ми перфектно,но от към обем не и се получава особено.Цената и варира между 3,50 и 4 лева в зависимост от надценката.Аз си я купих защото четох много добри отзиви за нея в други блогове и се е случвало да я използвам самостоятелно,когато търся ефекта "no makeup" makeup.В осталите случаи не ми върши работа,но ако миглите ми бяха по-гъсти наистина щеше да ми е напълно достатъчна.

                                                                                                  Ето така изглежда на 1 пласт

Спиралата на мейбълин придава обем,но самостоятелно нанесена слепва миглите ми ужасно много,което ме влудява и след нея се налага да разресвам миглите си,което пък сваля от обема им...Абе неприятна работа :)Беше на промоция по коледа и я взех за 12 лева.
                           




                                                                          Така изглежда на 1 пласт

И ето го и крайния резултат с двете спирали на по 1 пласт,който естествено на живо изглежда много по-добре.За мен това е перфектната комбинация и съм доволна,че открих лесен начин да придам красив вид на миглите си :)


Коя е вашата спирала,без която не можете?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)