Avon extra lasting lipstick

Снимка: Интернет

Това е една сравнително нова серия от продукти на Ейвън,която включва всичко необходимо за направата на един грим-ФДТ,спирала,очна линия и т.н.Аз имам едно червило от тази серия в цвят Pink peach,което в момента е на цена от 7,90 лева.За останалите продукти не мога да кажа,но това червило е всичко друго,но не и издръжливо.Освен това че има разликата в цвета,който се вижда в каталога и реалния му цвят,това червило ме разочарова и с издръжливоста си.От обещаните 8 часа,аз успях да го задържа няма и 2 часа на моите устни,при условие че през това време съм консумирала само напитки.Иначе червилото се нанася леко,цвета е плътен и е със сатенен завършек в удобна и здрава издължена гилза.
По принцип Ейвън имат много добри продукти,които аз ползвам,но това не е един от тях имайки предвид рекламата с която го представят.
И при вас ли ефекта на червилото е същия или проблема е в мен?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)