Himalaya herbals Nourishing lip balm

Купих си този балсам в края на миналата година в търсене на балсам който да се справи с напуканите ми устни.Намерих го в кварталната парфюмерия на цена от 3,20 лева.


Гилзата му е съвсем обикновена пластмасова,но стабилна.С отварянето на балсама те лъха аромата на онези дъвки с формата на топчета от детството ми,който на мен лично ми допада и ме забавлява винаги като си слагам,но на някой жени не им допада силния аромат на козметичните продукти.Самият балсам е много тежък,при нанасяне на устните образува плътен филм върху тях,който се усеща през цялото време докато го носите.С него не се усеща онова моментално хидратиране както при тези на Нивеа например,но след неколкократно използване се получава наистина дълбока хидратация,а пък за студените зимни дни е идеален,защото ги предпазва от напукването и изсушаването в следствие на студа,благодарение на този плътен фолм за който вече споменах.Аз лично го ползвам само вечер преди лягане,защото е много тежък.На сутринта все още го усещам върху устните си,а когато го изтрия те са хидратирани в дълбочина и няма и следа от напукване.
Ако си търсите дълбока хидратация това е вашият балсам,но акотърсите нещо леко за моментална хидратация и със слаб аромат ще трябва да потърсите някой друг.
И не забравяйте с балсама да сложите и най-красивата си усмивка :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)