A little drugstore haul

Тъй като цяла седмица съм в отпуска и нямам какво друго да правя обикалям по магазините и пръскам пари :D При днешната ми обиколко забърсах някои интересни неща на които след по-обстойно тестване ще направя и ревю.




Първо крема на Ейвън-Anew Clinical Luminosity,който не е от дрогерията,но пак е нова придобивка :) Това е крем за избелване на пигментни петна,а отскоро ми се появиха такива и е време да започна борба с тях.
Магнитния лак на Флормар номер MG05 в цвят бордо на цена от 3.99 лева.Преди време имах такъв на Есенс от който нищо не ставаше и бързо се оттървах от него.Бях твърдо решена,че повече няма да си хвърлям парите на вятъра за такива лакове,но в интернет се натъкнах на много положителни мения и снимки за Флормара,че се изкуших да го пробвам.Лака се продава в кутийка,в която си има и магнит,който при пробата си свърши работата чудесно.
Дуо руж пак на Флормар с номер Р115 на цена 5.00 лева.Кутийката му е малко калпава,но ми хареса,че има един по-тъмен цвят,който служи за контуриране и един по-светъл,който е основен.И двата цвята са с блестулки и след като ги тествам на лицето си ще ви споделя мнението си :)
Червило на Голден Роуз от серията Perfect shine за 2.99 лева.Аз си избрах нюд цвят номер 207  който няма нищо shine в него.Завършека му е съвсем обикновен-нито матов нито бляскъв.Гилзата му ми хареса много,защото капачката му е много стегната и няма опасност да се отвори като го пусна в чантата  :)
И накрая кремообразни сенки на Есенс Stay all day за 3.94 на промоция.Цвета е For fairies,който е много интересна комбинация между бледо розово и златисто.
Това е за сега от мен,очаквайте подробни ревюта на всичките ми нови придобивки :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)