Flormar magnetic twist nail polish

Снимка: Интернет
Отново една прекрасна серия лакове за нокти,която ще привлече вниманието върху ноктите ви!
Серията не е нова,но както бях писала в една по-стара публикация,веднъж се бях пробвала с манитните лакове на Есенс,от които останах безкрайно разочарована и много се чудих преди да пробвам тези на Флормар.Сега не знам защо съм чакала толкова дълго време...
Серията включва 8 цвята лак,всеки от които се продава в кутийка в комплект с удобен магнит,който върши страхотна работа!


Снимка: Интернет

Цвета,който аз си избрах е номер 5-прекрасно бордо и планирам да се сдобия и с черния.Лака е с иделна консистенция-нито много гъцт,нито много воднист,разнася се много лесно,а най-хубавото е,че му е необходим само един слой,за да покрие перфектно!Обаче трябва да се лакирате пръст по пръст,защото за да се получи ефекта трабва веднага след нанасянето на лака да доближите магнита до нокътя си за 15-20 секунди и магията е готова.Ето как се получи при мен (моля не се заглеждайте в оръфаните ми кожички,но съм в ремонт и ръцете ми са в ужасно състояние).


Лакирах си само едната ръка,само и само да направя ревюто и когато тръгнах да трия лака -изненада,той беше напълно изсъхнал само за няколко минути докато направя читава снимка,при това без да слагам изсушител върху него!Дори пробвах да го надера с нокът,но-не,той си беше напълно изсъхнал!
Дори и да не сте много сръчни и на ти с декорацията на нокти,с този лак ще създадете такова впечатление,а в комбинация с експресното съхнене е мечтата на всяка жена,така че не губете време и тичайте са си купите такъв :)



0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)