Essence Smokey eyes set

Купих си двата цвята на на този сет-черен и кафяв миналата седмица от дрогерии Лили на цена от 2,45 лева всеки(в момента има 50% намаление на избрани продукти на Катрис и Есенс) и веднага побързах да ги пробвам.Кутийкита е много сладка и има в едната си част кремообразни сенки,а в другата стандртни пресовани сенки.Към сет-а има и удобна четка от едния край с апликато за пресованите сенки,а от другия край четка за кремообразните.



Ето и грима създаден с тях,който подчерта цвета на очитеми по уникален начин


Нанасесох ги върху основа  и стана лесно покриха равномерно и плътно.Първоначално изглеждаха супер,но след 2-3 часа кремообразните които нанесох във вътрешния ъгъл на окото се събраха по сгънките на окото,а след още 1 час цвета избледня значително.


Така изглеждаха след 9-10 часа носене

На снимката се вижда как са избледнели и то неравномерно,което много ме разочарова.Честно казано това ме подразни най-много-петнистия им вид в края на деня и то след като съм сложила база под тях.
В заключение не мога да преценя кое надделява повече-начина по който подчертават очите ми или гадния им вид в края на деня.Сигурно бих ги сложила пак,но в случаите когато е за вечерно излизане и няма да ми се налага да ги нося дълго.
Вие как мислите-да им дам ли втори шанс?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)