Garnier Pure Active Fruit Energy Face Scrub

След като спряха любимия ексфолиант за лице от производство и започнах експериментите с най-различни марки най-накрая стигнах и до този на Гарниер фрут енерджи.Като за начало харесва ми това че е с много фини частички и наистина ексфолира цялото лице,а не както при тези с по-големите частички да си миеш лицето с пята и само на някои места да усетиш ексфолиране.Аромата му също е лек и ненатрапчив и засилва чувството на свежест след използването на ексфолианта.На моята смесена кожа подейства леко исушаваща,което може би е нормално за повечето ексфолианти.Според мен наистина е подходящ за всекидневна употреба,защото е по-нежен от предишните които съм ползвала,но това не му пречи да си върши работата добре(ако се ползва през ден примерно).Ако го ползвам по старата си схема веднъж седмично със сигурност няма да имам обещаните резултати.След ползването му кожата ми е мека,усещам я свежа и чиста и продуктите които нанасям след него попиват идеално.
Като цена ми излезна 8 и нещо за 150 мл. на промоция от Лили,а стандартната му цена е около 10 лева.Въпреки че ексфолианта не е лош не се влюбих в него и не бих си го взела отново след като изхабя тази опаковка.Просто мисълта да се ексфолирам през ден не ми допада особено,честно казано предпочитам нещо по-силно което да си свърши работата от раз.
 Ето и как изглежда

Снимка: Интернет

А кой е вашият любим ексфолиант?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)