Golden Rose Jolly Jewels

Снимка: Интернет

Една страхотна и забавна серия лакове на Голден роуз!

Всички лакове в серията са комбинация между цвят и глитър.При някои лакове цвета на лака и глитъра са еднакви,а при други са в различни цветове,като комбинациите са много добре подбрани за максимално забавен ефект :) Намират се на цена от около 5 лева +/- ,зависи от надценката на магазина.Аз например си ги взимам по-евтино от кварталната парфюмерия,от колкото от фирмения им щанд,където всички цени са завишени.
Аз имам номер 101,който е копие на Сolour club diamonds.


Снимка: Интернет






Лака е безцветен,а в него плуват много малки и разноцветни люспички-зелени,сини и златни,който блестят невероятно на ноктите.Както вече съм споменавала аз за издръжливост не мога да коментирам,защото никога не съм имала проблем с това.Едно е сигурно-когато съм с този лак ноктите ми никога не остават незабелязани,дори и от мъжете!
Ако имате съмнения,забравете ги и при първа възможност се сдобийте с някое от тези бижута!
Кой цвят имате вие?
П.П. Забравих да спомена,това което ме влудява в този лак,а именно,че понякога люспичките "щтръкват" над топ лака и закачат тук-там по дрехите,но аз и за това съм намерила решение-с ножичката за кожички орязвам всичкo стърчащо и продължавам да се радвам на красивите си ноктенца :D

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)