Catrice Skin finish compact powder



Тази пудра е новият ми любим продукт за лице.Купих си я вчера от дрогерии Лили на промоция за 4,10 лева в цвят 060 Sun beige (промоцията важи само за определени цветове,най-светлите обикновено и тъй като моята кожа е светла винаги се уреждам).Още с първото тестване останах запленена от нея и даже обмислям дали да не се запася с още една бройка :)

Пудрата се продава в опаковка от 10 гр. и кутийката и е очарователна-прозрачна,със стегнато капаче и здрава пластмаса.Така както го описах не звучи нищо особено,но когато се докоснете до нея ще ме разберете.
Още при първото загребване с четката ми направи впечатление,че пудрата полепва по четката,без да се разпрашва и да хвърчи из цялата стая.След като се омазах доволно дори не си личеше,че е ползвана-няма и следа от надиране с четката,каквито имам по останалите пудри.


Ето тук е след използване

С нанасяне на лицето вече ме заплени тотално.Нанесох я без ФДТ или каквато и да била база от долу,а тя успя да матира иначе доволно мазното ми носле,без да изглеждам като излезнала от брашнен чувал :)После естествено я тествах и върху ФДТ и отново седеше все така ефирно и нежно.Наистина е перфектия финиш за всеки грим.Има и миниатюрни блестящи частички,които се виждат само на светлина,но по никакакъв начин не са натрапващи се-напротив много нежно и деликатно проблясват на лицето.И последното нещо е,че при нанасяне става почти прозрачна,което я направи перфектната за мен пудра,защото мога да я ползвам дори и лятото,когато имам нещо като тен върху лицето си.
Ето как изглежда нанесена върху кожа,като разбира се моят античен фотоапарат не успя да хване бляска и.

От ляво е напластена без основа,а отдясно е върху ФДТ


Това са моите впечатления от тази пудра,сега очаквам да чуя и вашите :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)