Tony moly крем демакиант


Хей красавици, как сте ?
Този пост ще бъде много полезен за по-мързеливите в редиците на красавиците.
Едва ли помните, но в началото на изминалата зима си поръчах ексфолиант за устни на корейската марка Tony Moly, към който получих и две мострички на някакъв крем с броколи. Поради факта, че 99% от надписите по мостричките бяха на корейски, не се заинтригувах особено много от тях и ги метнах в кутията при осаналите мострички, които притежавам.
 
Преди около две седмици отворих въпросната кутия и като видях колко много мосрички съм натрупала, реших че е крайно време да ги понамаля. Прегледах набързо всички, като отделих тези които мога да ползвам, а останалите заминаха в кофата. Само тези с кремчето от броколи си седяха на никъде, защото нямах идея за какво са. Бърза справка в чичко Гугул ми каза, че това е крем за сваляне на грима.
Сигурна съм, че всяка една от нас поне веднъж се е прибрала в 4 часа сутринта уморена от танци и веселби и мисълта за свалянето на грима е по-скоро като присъда. Ето тук това корейско кремче идва на помощ.
Текстурата му наподобява на лек крем, една идея рядък, с малки зелени топченца ( предполагам, това са броколите )
20130617_225333_flower-719
Системата на действие е следната: разнасяте крема по цялото лице, все едно, че се мажете с крема си за лице, а след това просто минавате лицето с памучено тампонче. Лесно нали? Резултата беше долкова добър,че даже ме учуди :) Направих и тест с мицеларна вода след кремчето и то наистина беше свалило целият грим и то толкова лесно.
За разлика от другите кремообразни дегримьори, с този изхабих едва две тампончета за цялото лице ( очите почистих отделно само с мицеларна вода ), а резултатъ бе като след сваляне на грима с вода и гел за почистване на лице.
Единственото лошо е, че след него лицето остава доста мазно. Е вярно попива след 10-15 мин., но чувството определено не ми хареса.
Не е must have продукт, но пък си е полезна глезотийка. Можете да го намерите в Ebay на цена от 9 долара ;)
Вас с какво са ви очаровали корейските козметични компании? Аз всеки път се удивявам какви новости измислят :D

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)