Golden Rose Impression



Покрай пясъчната колекция на Голден Роуз една друга нова колекция на същата марка остана малко в страни от прожекторите. Смятам днес да насоча погледите ви към нея :)


Става въпрос за лаковете от серията Impression- 18 интересни комбинации от цветни пръчици. Лаковете вече са заредени по магазините и можете да ги намерите на цена от около 5,50 лв. всеки ;)

Както вече съм ви споменавала преди известно време имах много силно изразена лакова мания и рядко имаше ден, в който да се прибера без лак в къщи. По същата тази причина ми беше много трудно да се спра само на един цвят, при положение, че всичките са толкова красиви :mrgreen:

И все пак здравият разум надделя и се прибрах само с една бройка- номер 04- страхотна комбинация от оранжеви и сини пръчици

20130704_191457_flower-719
Честно казано бях доста скептично настроена за покривноста на лака, но се оказа, че на 2 по-плътни слоя ( които изсъхват за не повече от 10 мин.) покрива идеално
20130704_191027_flower-719
Пробвах и върху различни цветни основи, за да видя кой вариант ще ми допадне най-много. Ето и резултата:
20130704_191027_flower-7192
20130704_191101_flower-719
И сега нека да чуя журито. Коя комбинация ви допада най-много красавици?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)