Avon Anew BB крем



Последното попълнение сред ББ кремовете идва от Ейвън. В следващата си десета кампания, която стартира на четвърти юли, марката лансира новото си ББ, което е от серията Anew за дами на възраст 25+, на въвеждаща цена от 13,90.

Успях да се добера до една мостричка и съм меко казанo очарована от кремчето.
Ето какво казва за него производителя:
- Прикрива видимите несъвършенства и зачервяванията
- Изравнява тена
- Енергизира вида на кожата и осигурява здравословен блясък
- Намалява вида на порите
- Хидратира и заглажда кожата
Колкото и да не ми се вярваше всичко това е вярно ;)
ББ-то е еднин единствен вид, без опция за избор на нюанс или тип кожа, а цвета му е леко сивкав с розов подтон, но успя да се слее перфектно с моята жълтеникава, светла кожа :) Като бонус има и 20 SPF ;) Консистенцията му е много приятна точно като на крем за лице и се разнася супер лесно, а покривността му клони към средна по моите представи.
20130630_113735_flower-719
20130630_113820_flower-719
От снимката по-горе ясно се вижда, чe кремчето не подчертава финните линии и се слива перфектно с кожата. С него, все едно, че съм без него :D Не ми тежи на лицето като стандартен ФДТ и в същото време изглажда тенът ми и скрива пигментните петънца, които са пръснати по лицето ми- просто ПЕРФЕКТЕН !
Обикновено, когато пробвам нови продукти, изнежената ми кожа протестира и усещам леко парене в първите няколко минути, което после изчезва и никога не се появява втори път при даденият продукт. С това кремче нямах този проблем, което му добавя още един голям плюс :D
Единственият косур, който мога да му намеря е, че не матира мазното ми носле, но пък и никой не обещава това, а и този недостатък лесно се коригира с матираща пудра отгоре. Ако пък кожата ви е нормална, спокойно можете да пропуснете пудрата, защото ББ-то придава страхотен свеж вид на кожата :)
Горещо ви препоръчвам да пробвате това ново попълнение в редиците на ББ кремовете. Аз вече си поръчах моят full size и с нетърпение чакам да си го получа :D

1 коментара:

  1. Мојот Сведоштво Здраво на сите. Овде сум за да сведочам како го добив мојот заем од г-дин Бенџамин, откако аплицирав неколку пати од разни заемодавачи кои ветија дека ќе им помогнат, но тие никогаш не ми го дадоа заемот. Додека мојот пријател не ме запозна со г-дин Бенџамин Ли вети дека ќе ми помогне и навистина направи како што вети без никаков облик на задоцнување. Никогаш не мислев дека има уште сигурни заемодаватели додека не се сретнам со г-дин Бенџамин Ли, кој навистина помогна со заемот и ми го смени верувањето. Не знам дали имате потреба од оригинален и итен заем, слободно контактирајте го г-дин Бенџамин преку WhatsApp + 1-989-394-3740 и неговата е-пошта: Lfdsloans@outlook.com ви благодарам.

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)