Течен кератин за коса



Преди около 2 седмици при редовното ми пазаруване в Кауфланд се загледах в щанда с козметика за коса и очите ми се спряха на един интересен продукт- серум за коса с течен кератин на неизвестната за мен марка Babaria. Предвид ниската му цена, няма и 5 лева, реших, че няма да изгубя нищо ако пробвам как ще се отрази на косата ми :)

Както вече знаете аз съм от клуба на къдрокосите и като добавим и дължината, която поддържам ( около педя над кръста) грижите за нея  ми отнемат повече време от колкото ми се иска. Постоянно пробвам различни маски за коса- купешки, домашно направени, серуми, кристали и каквото още се сетите, за да я поддържам здрава и "жива".
Обещанията на производителя за този серум са:
- Оживява косата;
- Подобрява еластичноста;
- Добавя мекота и блясък;
Ползвам гореспоменатият серум само от две седмици, но съм напълно убедена в действието му. Още след първото използване  косата ми стана в пъти по-мека от обичайното, а след още няколко третирания и останалите обещани ефекти от използването на серумчето започнаха да се проявяват.
Косата ми започна да се оформя много по-лесно от обикновено, хвърчащите краища намаляха значително, блясъкът й се увеличи видимо и като цяло усещам гривата си "по-жива" от всякога.
Ниската му цена, удобния пулверизатор и видимия ефект го направиха неизменна част от грижите за моята коса.
Смело мога да ви препоръчам да пробвате това серумче, и ще чакам да споделите с мен мнението си за него ;)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)