Avon naturals лосион за тяло



Море и диня - това са двата аромата с които свързвам лятото. Имам си кремче за ръце с аромат на море, а диненият аромат го вкарах под формата на боди лосион в ритуала ми за красота. В един от предните ми постове с нови покупки ви показах лосионът за тяло на Avon от серията Naturals с аромат на диня. Ползвах го няколко пъти и вече съм готова да споделя мнението си за него и с вас ;)

Лосионът пристига в малко тубместо шишенце от 200 мл. Щом отворите капачето ви лъха един уникален сладък динен аромат. Ах, какъв аромат само! Точно като на дъвките с вкус на диня :D И до тук. Нищо друго хубаво не видях във въпросният продукт.
Консистенцията му е много рядка и попива много лесно и бързо в кожата
20130716_192824_flower-719
20130716_192849_flower-719
Аромата му се усеща върху кожата толкова силно ( но не и неприятно ) както и във шишенцето, но не се задържа повече от половин час.
Обещата хидратация така и не я усетих. Дори и непосредствено след нанасянето на лосиона върху кожата няма никаква разлика в състоянието й преди и след него. За по дълготраен ефект и дума не може да става :(
Със сигурност няма да си поръчам втора опаковка от този лосион, но пък тази която имам ше си я измажа само заради аромата, който лично на мен ми действа много освежаващо и ме зарежда с добро настроение :)
Вие пробвали ли сте лосиони от тази серия на Avon? Ще ми бъде интересно да чуя и вашето мнение :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)