Avon color trend lip gloss



Здравейте красиви :)
Малко се позагубих напоследък, но не съм ви забравила ;) Ремонта в новото вкъщи е на финала си и в момента свободоното ми време минава в миене на новата кухненска посуда, сглобяване на мебели и избиране на декоративни възглавнички, но до седмица ще се завърна с куп нови публикации :D

Днес ще злоупотребя с работното си време и ще пусна пост за един страхотен глос от Avon. Той е от серията Color Trend в цвят Watermelon ice на цена от 4.90 в настоящия каталог ;)
Вече сте виждали този гланц в публикацията ми за новости от Avon , но днес ще ви разкажа по-подробно за него.
Първо опаковката - супер сладурско, малко и тумбесто шишенце с удобен апликатор
20130716_192521_flower-719
Цвета е средно пигментиран и има малки блескулки, които отразяват светлината
20130716_192702_flower-719
Придава на устните страхотен изкусителен блясък без да лепне
20130712_081054_flower-719
20130712_081015_flower-719
Страхотен гланц - един от летните ми фаворити :)
Имам още един от същата серия, но за него ще ви разкажа в някой следващ пост, а сега обмислям покупката и на друг цвят oт серията.
Вие имате ли опит с тези гланцове? Харесвате ли продуктите на Avon?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)