Pinks beauty box – Юли



Здравейте красавици :)
Май аз съм една от последните получили красивата кутия за м. Юли и едва ли снимките ще са нещо ново за вас, но все пак ще ги споделя, ако някой е пропуснал да ги види из другите БГ бюти блогове ;)

Като че ли недостига на бройките от първата бюти кутия на Pinks предизвика още по-голяма истерия около излизането на втората. Само най-упоритите и напористите успяха да поръчат навреме двойната лятна кутия. Аз така и не успях да поръчам. Чудите се как тогава пускам снимки на кутията? Ами много лесно. Още след като получих първата си кутия, се обърнах към създателите й с въпроса как да се абонирам, естествено отговорът беше, че няма как. И така зачаках стартирането на сайта с огромно нетърпение. За съжаление докато се вредя да се регистрирам кутиите вече бяха изчерпани. Обърнах се към екипа с въпроса няма ли как да получа и аз кутия, при положение, че съм заявила желанието си толкова рано. Те бяха толкова отзивчиви и мили и веднага ми отговориха, че ще ми пратят една от запазените рекламни кутии, по простата причина, че им е гузно за това, че съм чакала толкова време за нищо. Разказвам ви това по една единствена причина, а тя е негативните коментарите които прочетох на различни места из интернет по адрес на екипа на Pinks. Не съм им адвокат и не съм свързана с тях по никакъв начин, просто разбирам, че това не е изкуствено създадена от тях ситуация. Кутията им е в идеално съотношение цена/качество и едва ли имат нужда да прибягват до каквито и да било долни рекламни трикове ;)
И така след дългото лирическо отклонение започвам по същество с кутията :D
20130711_182445_flower-719
Още преди два дни видях снимки на кутията по другите блогове и едва дочаках да получа моята. Вече съм ви споменавала как откачам при вида на брандиран козметичен несесер, а в тази кутия имах два- просто разкош!
20130711_182546_flower-719
Във всяка кутия имаше саше с балсам Phytobaume, а шампоана е селекция между два вида за всяка кутия. Извадих късмет и ми се падна идеалният за моята коса :)
20130711_182708_flower-719
Млякото за след слънце и фотозащитният крем на Bioderma бяха във всяка кутия, заедно с една много сладка чантичка за бански.
20130711_182741_flower-719
Душ-гелът на Lierac също присъстваше във всяка една кутия, заедно с брандиран несесер на марката.
20130711_182812_flower-719
Отново селективен продукт с марката Delarom. Аз получих ревитализиращ крем за лице, а другите опции бяха душ-гел, почистващ гел за лице или лосион за тяло. Едва ли някога ще дам 112 лева за крем, но пък няма нищо лошо да поглезя кожата си за кратко :D
20130711_182927_flower-719
Във всяка кутия имаше и 2 аромата на Lolita Lempicka, заедно с талон за 20% отстъпка, ако решите да си вземете парфюмите в пъен размер.
20130711_182800_flower-719
За щастие сашетата в тази кутия бяха редуцирани до минимум и освен балсамът на Phyto, само BB-то на Caroten и лосионът за тяло на Bioten бяха с такава опаковка.
И сега бонусите. Ох, как обичам бонуси :)
20130711_182937_flower-719
Всички получихме по един мини дезедорант на B.U.
20130711_182840_flower-719
Мини разказа Огнената роза и по един книгоразделител.
Едва ли има нужда да ви казвам колко си харесвам кутията, единственото лошо е, че следващата ще пристигне чак през септември :D

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)