Новости от Avon



От много време не си бях поръчвала продукти на Avon, но миналия месец ми попадна каталог. Избрах си 2 червила и един молив, а покрай тях получих и мостра на новият им ББ крем от серият Anew. Това ББ толкова ми хареса, че реших да си го поръчам в пълен размер, а покрай него забърсах и още няколко глезотийки.

Макар тези дни слънцето да се крие от нас, съвсем скоро ще ни застигне жегата и аз реших да се запася от сега с охлаждащ спрей за крака с аромат на мента. Другият продукт от серията Foot works, който си избрах е предназначен по-скоро за любимият ми. Колкото и да го обичам, понякога в големите жеги има нужда от освежаване на крачетата. Надявам се, че спрея за неутрализиране на миризма ще помогне :mrgreen:
Последното нещо на което се спрях е суфле за тяло с аромат на диня от серията Naturals. Ох, само ако знаете колко божествено мирише! Като току-що отрязано парче диня :D
Надявам се и ефекта от използването му да е също толкова страхотен като аромата му :)
И накрая получих един парфюмен мини рол-он като комплимент от моята представителка. Такива малки жестове ме впечатляват толкова силно <3
След като всички продукти минат обстойни тестове ще започна с ревютата им ;)
С кой продукт искате да започна?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)