My first Prettybox

Добро утро момичета!Как изкарахте вчерашния празник?Надявам се да е бил един прекрасен ден също като моя.

След дълго трепетно очакване най-накрая получих първата си Prettybox кутия на 7 март-точно за рождения ми ден.Толкова се зарадвах когато куриера дойде и ми донесе така чаканата от мен кутия и ентусиазма ми се изпари моментално след като я отворих.Ще започна първо с външния и вид.Изглеждаше все едно е била последната кутия и не са имали търпение да приключат.Лепенката с логото им хвърчеше из кутията,хартията не беше добре завита,а хартиените конфети бяха забутани някъде в ъгъла,просто за да ги има в кутията.След като разгледах другите блогове и видях как старателно бяха завити техните кутии и ми стана леко неприятно от вида на моята.Ето и какво имаше в нея:




1.Мостри на Inglot Under make-up base-матираща база за лице 2 бр. по 1мл./Оригинален размер 30мл-19.50 лв.,като в кутията имам и 2 талона по 20% отстъпка за покупка на продукта в оригинален размер.Пробвах я и е хубава,матира добре  и може и да се замисля над покупката и в пълен размер.До тук добре,само дето тези мостри ги раздават без пари в магазините на Инглот...
2.Делукс размер на Creme 21 грижа за ръце и тяло-2 бр. по 15мл./Оригинален размер 150 мл.-4.70 лв.Това шега ли беше?!Мостра на крем за ръце с цена под 5 лева за пълен размер?Можеха поне на това да сложат цяла опаковка...Пробвах го и този крем,но не ми хареса.Не ми хидратира кожата на ръцете кой знае колко,попи бавно и остави плътен филм върху кожата ми,което аз ненавиждам.Обичам крема да попива напълно,без го усещам върху кожата си още час след нанасянето.
3.Figs & Rouge вазелин за подхранване на кожата/Оригинален размер 8мл.-7,50 лв.Това е единствения продукт в цял размер и единствения,в който се влюбих и със сигурност ще продължа да ползвам и за напред.Имах изгорено по ръцете от строителни материали (от прословутия ремонт,който така често споменавам) и кожата ми беше като на гущер.Цяла седмица се мажа с какво ли не и нищo не помогна.Още след първото ползване на вазелина кожата ми стана почти  като нова,а след второто се възстанови напълно.Наистина вълшебен продукт!Не ми хареса само силната му миризма която ми напомня на бабиния парфюм от преди 30 години и бавното му попиване в кожата,но това се преглъща имайки предвид вълшебното му действие.
4.BM Beauty Peachy glow blusher-минерален руж,който не запушва порите-една мостра от 1 гр./Оригинален размер 4гр.-18,50 лв.Цвета му е по-скоро като на морков,много е далеч от прасковата.Пробвах го само на ръката си и нямам никакво намерение да го слагам върху лицето си.Изключително пигментиран и лъщящ руж,подходящ за диско парти не и за дневен грим,поне по моите представи.
5.Skintetica лосион против акне и пъпки-2 мостри без отбелязано количество на опаковката/Оригинален размер 100 мл.-16 лв.Този продукт ще си остане в шкафа да си събира прах до следващата чистка,когато най-вероятно ще го изхвърля,защото съм минала тинейджърските си години и нямам акне (аз всъщност никога не съм имала),а нямам и приятелка на която да го дам.
6.Jonazac Eau Thermale крем за чувствителна кожа с термална вода.Оригинален размер 50 мл.-34.99 лв.Този продукт е бил подарък за първите 20,които са поръчали кутията.От начало си помослих,че са пропуснали да ми го сложат в кутията и след това се разбра,че са решили да го споменат във всички картички,защото бил много хубав продукт.Аз не го получих и за това не мога да кажа дали е добър или не.

Толкова се прехласвах по чуждестранните Glossybox-ове,а нашата направо ми разби мечтите-мостри,които се раздават безплатно по магазините и неизползваеми за мен продукти.Мислех,че първата кутия е ще по-добре подбрана с по-универсални продукти и такива,които не се намират в кварталната парфюмерия.Може би възлагах твърде много надежди на нея...Ще дам шанс и на втората кутия,но ако и тя е като тази,определено ще ми е последната.

Вие на какво мнение сте за старта на нашия Prettybox?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)