Фенивир крем

Снимка: Интернет

Здравейте момичета :) Днес реших да ви разкажа за моя незаменим помощник в борбата с херпесите.Първо малко инфо от нета за активните му съставки: Фенивир крем съдържа като активна съставка penciclovir и следните помощни вещества:бял, мек парафин, течен парафин, цетостеарилов алкохол, пропилен гликол, цетомакрогол 1000 и дестилирана вода.
Продава се във всяка една аптека на цена между 8-10 лева (в зависимост от надценката) в малка тубичка от 2 гр.Цената може първоначално да ви се стори висока,но продукта е много икономичен.
Самият крем е бял и леко воднист.
Тъй като на мен много често ми излизат херпеси съм пробвала какво ли не-от бабините илачи с чесън и горен вестник до всякакви лекарствени средства и само за този мога да кажа,че наистина помага.Купих си го при една от последните атаки на бактерии върху устните ми.Малко закъснях с покупката и почнах да го ползвам едва след като бях направила ужасна рана на устната си (имам лошия навик да се чопкам).Няколко часа след нанасянето на Фенивир-а раничката започна да образува коричка,а за по-малко от седмица изчезна.А когато успея да хвана херпеса в зародиш и нанеса крема още при появата на първите сърбежи и подуване на устните херпеса въобще не избива!Невероятно но факт-един от малкото продукти,които напълно отговарят на описанието и рекламата си и си заслужава всеки лев!Фенивира стана незаменима част от козметичния ми несесер,който стои в дамската ми чанта и с него помощ успявам да запазя усмивката си красива.
Надява се да съм ви била полезна :)

4 коментара:

  1. Анонимен13/3/13 18:57

    О, аз съм също много доволна от Фенивира. А фенистила е друг страхотен продукт от серията, който е идеален за различни ухапвания от насекоми, алергии, сърбежи, изгаряне и всякакви кожни раздразнения :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лятото ще ми се отдаде възможност да го ползвам и него,че за комарите съм сладка като мед :D

      Изтриване
  2. Мерси, ще го пробвам задължително!
    Аз ползвам някакъв Ацикловир, него ми дадоха в аптеката преди година-две, когато го купувах и още не съм го свършила, но действието му ми се струва почти никакво....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм го ползвала това и за нищо на става

      Изтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)