E.L.F. baked blush

Много се чудих за кой продукт да ви разкажа днес и се спрях на този руж,защото в момента ЕЛФ отново са пуснали оферта за безплатна доставка,валидна до края на деня и все който го хареса може да си го поръча за сумата от 3,75 лири или иначе казано около 8 лева.
Моят руж е в цвят Peachy Cheeky и ако погледнете цвета в сайта и този от моята снимка,който излезна съвсем малко по-тъмен от реалния,ще разберете,че цветовете в каталого са много по-светли от тези в действителност.Имайте го предвид ако се решите да поръчвате.
А сега моето мнение...Кутийката му е съвсем обикновена,дори леко калпава за моите представи.Ружа е сферичен и "изтумбен" и се показва доста над кутийката,което за мен е неудобство тъй като се разпрашва ужасно много и след ползването му целите ми ръце лъщят,а в най-лошите случаи имам и по дрехите :( Като забравим това неудобство съм тотално влюбена в него.Придава толкова естествена руменина на скулите и блещука много деликатно и закачливо на слънчице.Ето за какво говоря.На снимките по-долу е напластен на ръката ми с и без светкавица:






















А ето и как изглежда на лицето ми отново с и без светкавица



Предполагам вече се убедихте колко естествено и нежно изглежда,както и златистите му отблясъци на по-ярка светлина.След него не ми се налага използването на хайлайтър,неговия блясък ми е напълно достатъчен :)

Май няма нужда да споменавам,че ще си го ползвам с кеф,а до покупката на нов няма да се стигне скоро,защото е много икономичен.
Някоя от вас има ли ревю за Rich Rose,че и на него се чудя....Трябва ми нещо малко по-искрящо за вечерните партита :)
П.С.Егото ми се обажда и държи да ви споделя,че на живо кожата ми не изглежда толкова ужасно и порите ми не са с размера на улични дупки :р Това макро на фотото ме убива :(

2 коментара:

  1. Жалко за гадната опаковка, дано си остане здрава по-дълго време. А тези пори не знам къде ги видя, според мен кожата ти е супер (:

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)