Catrice re-touch light-reflecting concealer



До сега всичките ми публикации са за продуктите които харесвам и ползвам почти ежедневно,но тази не е от тях.Това отново е една от последните ми придобивки след визита ми в Лили миналата седмица.В търсене на подходящ коректор за моите тъмни или по-скоро червени кръгове под очите реших да пробвам и този.Той отново е от намалените продукти през този месец и го взех на цена 4,10 лева за 1,5 мл. продукт.
Коректора е течен във формата на писалка и опаковката му е симпатична,няма миризма и не е тестван върху животни,но това е всичко хубаво в него.Съдържанието мен лично ме разочарова безкрайно.

При нанасяне се ранася леко и развномерно,без да става на петна,но когато след няколко минути изсъхне очертава всички малки линии околко окото и изглежда все едно имаш бръчки (аз съм само на 24 години и нямам бръчки!),а кожата под него изглежда като пресъхнала.Усещам и леко опъване след използването му.Формулата е прекалено тежка,за да изпълнява фукцията,която са избрали производителите му.Имам коректор-стик на Голден Роуз,който дори и кремообразен стои в пъти по-добре и незабележимо от този.Отново заради античния ми фотоапарат не мога да направя читава снимка на насения под окото коректор за това ще ви покажа как иглежда на ръката ми:



Слива се перфектно с кожата и на ръката ми изглежда добре,но според мен е по-подходящ за малки пъпчици по лицето,на местата където кожата не е толкова нежна,определено не е за деликатната зона под очите.
Кой е любимия ви коректор? Той може да е и моят следваш фаворит :)


0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)