E.L.F. Eye Primer & Liner Sealer



Поредната нова придобивка от първата ми E.L.F. поръчка.Това е един стик комбинация от основа за сенки за очи и течност с чиято помощ можете да ползвате обикновениите пресовани сенки за очи като очна линия.

Ще започна с основата-отврарителна е меко казана!Това нещо няма нанасяне  на очите-имам чувството,че се мажех със свещ докато я нанасях.Да нанеса равномерно по целия клепач ми отне повече време,отколкото да се гримирам цялостно.След продължителната борба все пак нанесох основата на очите си и продължих със сенките.Пак пълен неуспех-имам чувството,че без нея изкарвам повече цвят и накрая,но не на последно място по никакъв начин не повлия на трайноста на грима ми.В заключение ще кажа,че ако имах възможност да тествам преди покупката,никога нямаше да си дам парите за подобна основа.
Другата страна на стика вече е друга работа.Течноста е в контейнерче като стандартна очна линия,с писец за по-удобно нанасяне.Системата за работа с него е такава: с писеца се минава през сянката,която искате да ползвате като очна линия и след това нанасяте на окото. 






Необходими са 2-3 минавания,за да се вземе достатъчно цвят.













Така изглежда новата очна линия



Наистина си върши работата и то с лекота,за разлика от основата.










Неудобство е почистването на писеца,тъй като след ползване по него остана значителна част от цвета,който избрах за очна линия.Почистих го с мокра кърпичка,но цвета беше пропил много и не се изчисти напълно.Другия минус е адски силната миризма на спирт,която те удря в носа в момента в който,отвориш контейнерчето.Като цяло е полезен продукт който си върши работат идеално.
За коректора вече казах,че никога не бих си дала парите,а очната линия си заслужава напълно,само дето аз ползвам очна линия 3 пъти годишно :D

Сещате ли се за други подобни продукти като очната линия,но на други марки?

1 коментара:

  1. Urban Decay и Too Faced имат подобни продукти, но не съм ги пробвала. Интересно ми беше да видя опита на elf да пуснат подобен продукт. Явно е сполучлив, жалко за калпавата основа.

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)