E.L.F eye transformer


Получих тази палитра вчера с първата ми поръчка от Е.L.F.
При поръчката и ме изкуши само и единствено описанието и в сайта на  Е.L.F.,а именно,че тази палитра и цветовете в нея променят вида на сенките за очи и най-вече на тъмните цветове.Естествено всичко което получих вчера веднага беше подложено на тестове.Ето какви са и впечатленията ми от въпросния трансформър.На мен лично опаковката ми е много симпатична,изглежда здрава и е в комплект с четка,за по-удобно нанасяне,която противно на очакванията е сполучлива.Палитрата съдържа 4 цвята седефени сенки-зелени,сини,розови и цвят слонова кост.





Ето как изглеждат върху черна основа:


Сенките са покривни,разнасят се лесно и не се разпрашват в  палитрата.Нанесени самостоятелно на очи стоят много нежно,а точната дума за мен е романтично.От сега съм сигурна,че това ще е най-често носения летен грим. Направих преливки със всички цветове от палитрата по целия клепач и резултата беше очарователен,но в това мрачно време хич не се вижда красотата им-трябва им слънце!
Та това е трансформъра на Е.L.F.-палитра със седефени сенки  :)





0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)