Catrice made to stay & Essens stay all day


Ето и първите ми кремообразни сенки.По принцип бях много резервирана към този тип сенки за очи,тъй като имах притеснения дали няма да се събират в сгънките на окото.След като прочетох безброй суперлативи из форумите за тези на Есенс се престраших да ги пробвам,а покрай тях си харесах и един цвят на Катрис.Тези на Есенс бяха на промоционална цена 3.95/5,5 гр. и ги избрах в цвят 09 For Fairies-нежно розово с открояващи се златни частички.Катрис са на цена около 8/5 гр. лева в цвят 020 Romance Gone Bad-много не определен кафяво-сив пепелив цвят.

Ето как изглеждат нанесени на ръка без база


Сега за нанасянето.Есенс са много сложни в това отношение-като гумени са и трябва да "изчопкаш" парче от тях,което да сложиш на клепача и да разнесеш след това,което също не е толкова лесно,но си струва усилието,защото наистина не помръдват цял ден,дори и без основа.Не се събират по сгънките на клепача и цвета не избледнява.
Катрис са коренно различни във всяко едно отношение в сравнение с Есенс.Страшно лесно се работи с тях и нанасянете и преливането е супер лесно,но....След 8 часов работен ден се бяха събрали съвсем леко в сгънките,което не се забелязва чак толкова,не е нищо фрапиращо.Това което ме учиди е че си промениха цвета.От опушено кафяво в началото на дена в края му вече бяха по скоро тъмно сиви.Направо не можах да повярвам как се е случило това.Не че цвета им беше лош,но беше коренно различен от този който беше сутринта.Странна робота,но определено няма да ме откаже да си ги нося :)
Ето и грима който спретнах с тях,сниман в края на деня

както сами виждате,събирането на Катрис не си личи чак толкова

Свалянето им е малко по-трудно,но няма как иначе нали това им е предназначението-да не мръднат цял ден,че и след това :D
Няма да си купя други,поне не на тези марки,не защото не ми харесват,а защото цветовата им палитра е доста бедна и няма друг цвят,който да ме грабне.Ако греша,моля поправете ме в коментарите по-долу :)
Лека вечер красавици <3

4 коментара:

  1. Аз на Essence имам 5 броя :)) Някои са по-меки, други по-твърди, но си ги нанасям с пръсти без проблем и не както ти си описала. Забелязах на тези, които ползвам най-много (Coppy right), че горният им слой беше леко твърд, но отдолу станаха супер меки! На Catrice все им гледам цветовете и все не се навивам, тук ми са по 4 евро, а в БГ ги гледах за по 8,50 лева май... А на Essence си ги взех сега всичките на намаление за по 1,19 евро (късметлийка), защото ги махат от перманентната колекция, което е жалко, защото са един от най-добрите и търсените им продукти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами все още не съм стигнала да "задълбая" по-надълбоко в бурканчето.Покрай блога само си купувам нови неща и пада едно мазане и тестване :D Не ми се случва да ползвам нещо от декоративната козметика всекидневно :)

      Изтриване
  2. Ах, забравих! Много добри са на Maybelline Color Tattoo 24hr, като имат и матови и перлени цветове. Аз си взех 40-Permanent Taupe, който е матов беж, но много ме кефи и Pomegranate нещо си (винено червено с блясък) и Gold, който не се продава в БГ още. Качествени са и наистина държат цял ден без да мръднат. Но в това отношение нямам проблеми и с Еssence.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тези на Мейбълин не съм ги пробвала,а нямам особено влечение към кремообразните сенки.Честно казано тези си ги взех от чисто любопитство,а и бяха на промоция :)

      Изтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)