Maybelline mascaras-One by One vs the Rocket

Аз съм голям фен на спиралите на Мейбълин и си купувам почти всяка,която изкарат на пазара.Изключение правят само тези за дължина,които пропускам,защото нося очила и можете да се сетите каква мацница става по стъклата им ако клепките ми се търкат в тях при всяко мигане.След като ви разказах за Maybelline falsies feather look е време да ви представя и последните им 2 спирали,а именно One by One и the Rocket.Реших да ги събера в една публикация,защото за мен те са почти еднакви.Естествено на външен вид са в стандартната за макрата форма,различават се по цвета и декорацията си.



One by One е в червено-оранжева опаковка със симпатичен черен корсет върху четката

                                



             

                                 the Rocket пък е                                      в така любимия ми 
                               син цвят 





Четките им отново са с малки разлики:




One by One е с мека силиконова четка,която се огъва във всички посоки,с по-дълги ресни по средата и къси ресни в двата края на четката. The Rocket е с по-твърда четка,а ресните и са с еднаква дължина от края до средата,а в началото на четката ставам съвсем малки,почти незабележими.Четката е направена така с идеята,че с най-късите реснички,които са и в началото на четката да се захванат и всички по-къси миглички и да се подчераят.
Резултатът който постигам с One by One:



Снимката е малко размазана,но на нея най-добре се вижда резултата.Миглите ми са подчертани,с обем и не са слепнати.
Резултатът който постигам с the Rocket:


Тук миглите изглеждат леко слепнати,но на живо не са,отново са подчертани и с обем.Искам дебело да подчертая,че спиралата е нова и това е второ и използване,защото обикновено новите спирали пускат  прекалено много туш в началото и резултата е ужасяващ-задължително трябва да разресвам миглите след спиралата.При тази нямам този проблем и това веднага и добавя огромен + към всички останали качества.
За тези,които не знаят как изглеждат голите ми мигли,или не са съвсем сигурни че обема им със спирала е внушителен ето ги и тях:


Както виждате и двете спирали се справят идеално.Не се ронят дори и след 12 часа на очите ми.Свалям ги лесно от миглите си,но долния клепач задължително почиствам и с мицерална вода след почистващия гел,иначе чернее прилично :D Спиралите са идентични с малки разлики в четките и като цяло резултатът и с двете е отличен,но The Rocket сякаш е с по-наситено черен туш и миглите ми с нея изпъкват повече,така че тя автоматично ми става новия фаворит. 
Съгласни ли сте с моето мнение или вашето се различава?


0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)