Wet n Wild Mega Glow


След бронзъра, логично идва ред и на хайлайтъра. Двата най-използвани продукта от мен това лято.

Марката отново е Wet  n Wild и качеството отново е на ниво ;). Пудрата идва в стабилна пластмасова опаковка с прозразно капаче на винт, на цена от 7,90 лева. Също като бронзъра и тук има микс от цветове, но този път са четири на брой, подредени вертикално един до друг, кой от кой по-бляскав. Нямат никакъв аромат и не се разпрашват, просто полепват идеално по четката ;)

20130620_184727_flower-719
на дневна светлина

20130620_191904_flower-719
на слънце
Първите три цвята са с лек сатенен завършек, а последният си е чист шимър (него не си го позволявам в ежеденевието, поради това, че на моята бяла кожа изпъква доволно :D )

20130620_185520_flower-719
На слънце

20130620_185040_flower-719
На дневна светлина
Ползвам хайлайтъра с кеф и като хайлайтър и като сенки за очи. Миксирам според нуждите си и това, че има избор от цветове е най-хубавото нещо на този продукт :)
Ми то май не остана какво друго да ви кажа, снимките говорят достатъчно :D
Очаквайте следващото включвне ;)

1 коментара:

  1. Мојот Сведоштво Здраво на сите. Овде сум за да сведочам како го добив мојот заем од г-дин Бенџамин, откако аплицирав неколку пати од разни заемодавачи кои ветија дека ќе им помогнат, но тие никогаш не ми го дадоа заемот. Додека мојот пријател не ме запозна со г-дин Бенџамин Ли вети дека ќе ми помогне и навистина направи како што вети без никаков облик на задоцнување. Никогаш не мислев дека има уште сигурни заемодаватели додека не се сретнам со г-дин Бенџамин Ли, кој навистина помогна со заемот и ми го смени верувањето. Не знам дали имате потреба од оригинален и итен заем, слободно контактирајте го г-дин Бенџамин преку WhatsApp + 1-989-394-3740 и неговата е-пошта: Lfdsloans@outlook.com ви благодарам.

    ОтговорИзтриване

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)