Laura Vandini Pearl лосион за тяло

20130622_155703_flower-719
Ох, как обичам да пиша за най-люмите си продукти! Тези, за които само мисълта, че някой ден могат да бъдат  спрени от произодство, ме кара да изпадам в ужас :)

Кожата ми е ужасно суха - толкова, че понякога приличам на гущер. Цялата ставам на люспи и до сега никой лосион не успяваше да я оправи. Вина за срещата ми с този продукт има моята колежка, която толкова често ме слушаше да се оплаквам от сухата си кожа, че за рожденият ми ден ми подари лосиона за тяло на Laura Vandini, който вършел чудеса със сухата кожа. След като пробвах всички масови марки лосиони, които обещаваха безкрайно дълга хидратация, се бях отказала от идеята за гладка и хидратирана кожа. Когато получих този лосион от колежката ми, с една прилично дълга реклама от нейна страна и още толкова недоверие от моя страна, първото, което забелязах по опаковката беше надписа " body shimmer " и си казах "О, за Бога не искам да лъскам като диско топка ". В крайна сметка реших, че нищо няма да ми стане ако го опитам поне веднъж и се намазах от глава до пети с него :D
Консистенцията беше първата приятна изненада - бих я нарекла перфектна - нито много рядка, нито пък гъста като крем
20130622_155843_flower-719
Този лосион се разнася като масло по кожата и е адски икономичен. Количеството на снимката ми стига за цялата една ръка :D За мое учудване и шимър ефекта не беше това, което си представях. Има съвсем леки и нежни блескулки, които дори бих казала, че радват окото, но вникакъв случай не се набиват в него :)
20130622_155905_flower-719
Има силно изразен парфюмен аромат, но на мен парфюмът който са сложили вътре ми допада и не ми представлява проблем. Този аромат се задържа върху кожата поне 2-3 часа, но аз така или иначе се мажа с лосиона вечер преди лягане, за да не се " бие " с аромата на парфюма ми. Хидратиращият му ефект трае поне 2 дни ( толкова съм изкарвала, преди да се намажа пак с него :) ) и за разлика от другите лосиони, които съм ползвала, при този няма " лигаво усещане " при изпотяване. Сигурна съм, че всяка една жена е изпитвала онова ужасно чувство, когао лятото в 30+ градосова жега скръсти крака, а те започват да се пързалят :?
Лосионът се предлага в още 2 варианта- Laura Vandini Silk и Laura Vandini Cashmere, отново и двата за суха кожа, но аз все още не съм ги пробвала. Планирам да го направя след като свърша наличния ми. Цялата серия съм виждала в ДМ на цена около 9 лева/бр.
Наистина съм много приятно изненадана от този лосион за тяло, дори очарована. Не съм очаквала, че ще се прави по-добре от марки като Гарниер и Даф, които са марки занимаващи се осново с такъв тип продукти, но е факт. Обичам си го и не мисля да оставам без него :D
Вие имате ли мение за него ?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)