Naked 2 или не съвсем



Малко след като се сдобих с оригиналната Naked палитра, моята ненаситна душица пожела да има и вторият едишън на така полулярният бестслър на Urban Dekay :D. Както за предната така и за тази палитра нямах никакво намерение да пръскам баснословни суми и с малко търпение и известно ровене в така любимият ми Buy in coins открих и това копие.

Набързо метнах палитрата в кошницата заедно с още няколко глезотийки, за които също ще ви споделя, но на по-късен етап. Две седмици по-късно вече всичко е в ръчичките ми :mrgreen:
За разлика от първата, тази палитра е с много по-добро изпълнение от към опаковка. Идва в стабилна пластмасова опаковка с метална обвивка. Затваря се плътно и няма никакъв шанс да се отвори сама. След като я отворите виждате едно голямо огледало покриващо цялата вътрешна страна на горният капак. В комплекта дори си имате двойна четка, която е също толкова жилава както и при първата палитра.
20130625_190231_flower-719
20130625_190156_flower-719
Рефилчетата са правилно позиционирани и сенките в тях нямат никакъв аромат,не се разпрашват и са добре пигментирани като за толкова светли цветове.
20130625_185843_flower-719
20130625_190031_flower-719
20130625_185955_flower-719
На снимките горе всички цветове са нанесени върху базата на Есенс, с четка. Foxy-то обаче е толкова светло, че не пожела да се покаже на снимките и се сля с цвета на кожата ми.
Аз съм доволна от своята покупка и на всички, които не искат да пръскат много пари, но въпреки всичко искат да притежават палитрата, мога спокойно да я препоръчам ;)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)