Davines олио- не- олио за коса



Май до сега не съм ви споделяла за нито един продукт, който ползвам за да поддържам къдравата си грива в приличен вид. Всяка къдрокоска знае, че за нашите коси е необходима по-специална грижа. Аз поне не мога да си позволя да изляза след баня, преди косата ми да е минала ” обработка ” . Трябва да подбирам продуктите си много внимателно, да я хидратирам постоянно и да се старая да избягвам топлинна обработка на косата. За да стигна до момента в който косата ми изглежда като току-що измита, невиждала стилизант, минах през много марки и продукти ,но мисля, че вече съм на прав път


На прословутото олио- не – олио на Давинес попаднах съвсем случайно, след като се допитах до красивия форум на БГ- Мамма . До колкото ми е известно то се продава само в аптеки Ремедиум. И така една вечер пратих любимия в аптеката, като малките дечица- в едната ръчичка бележката, в другата- паричките (20 лева) . Милият много се измъчил докато открие правилният продукт, тъй като фармацефтката хич не била в час за какво точно й говори. Даже включили охраната в търсенето на моето не- олио В крайна сметка се прибра с правилния продукт и от тогава олиото е моят най-верен помощник

Ето описанието му, извадено от сайта на аптека Ремедиум:

ОЛИО НЕ ОЛИО Протеинов оформящ лосион
Протеиновият оформящ лосион е защитна течност, обогатена с регенериращи глюкозни съединения, овлажняващ хидролизиран растителен протеин целулозно съединение, образуващо защитен слой. Той придава обем и еластичност на накъдрените или естествено къдрави коси. Споява цъфтящите краища и възстановява косата. Защитава от солта и слънчевите лъчи. Той oсигурява удивителна здравина, текстура и блясък. Предпазва и хидратира косата. Контролирано поддържа къдриците. Формула без мазнини за максимална лекота и обемност.
Активни съставки:
РНК, лимонена киселина, PVP/VA диметиламиноетил тетакрилат кополимер, хидролизиран колаген, метил глецет 20, PEG 40, хидролизиращ рициново масло, тетранатриев ЕДТА, натриев дехидроацетат, сорбонова киселина и др.

Олиото е с течна консистенция, една идея по-гъсто от вода, и в никакъв случай мазно!



И сега какво става при мен:

Нанасям олоито на мокра коса и ако бързам да изляза пускам дифузера и оформям с него, но обикновено мия косата си вечер, сплитам я на плитка ” рибена кост ” и на сутринта съм готова с къдриците Разбира се, може да се нанася и на суха коса Никой и по никакъв начин не може да познае, че имам нещо на косата си. Тя изглежда лъскава, мека и напълно естествено офрмена. Харесва ми това, че при олиото няма отежняване като при използването на пяна за коса, няма твърди кичури и най-важното- на следващата сутрин косата ми не изглежда сплъстена. Необходимо е само да я намачкам леко с вода, за да възвърне вида си от предният ден. Така издържа до три дни без повторно нанасяне (толкова съм изкарвала най-много преди да си измия косата).

За съжаление олиото-не-олио не е най-икономичният продукт. За един месец опаковката от 250 мл. изчезва в моите ръчички.

Продукта е хубав, но мисля следващия стилизант да е Момо Серума отново на Давинес, по простата причина, че олиото е дадено като общ стилизант, а Момо серума уж ” дефинира ” къдриците. След като проверя тази работа ще докладвам и за него

Къдрокоски вие как се справяте с оформянето на зверчето?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)