Balea Q10 BB Cream

20130617_074342_flower-719
В последната половин година ВВ кремовете станаха истински хит и всички марки се юрнаха да представят такъв тип продукти. Някои наистина се опитват да разработят иновативна формула, други пък просто лепват етикет ВВ на някой неуспешен ФДТ... При последното ми посещение в DM получих мостра и на техния ВВ крем, е вярно, че е анти ейдж, но пък в името на блога реших да се намажа и с него, за да видя за какво иде реч :)

Голя разочарование е този крем. Първо текстурата - като на засъхващ ФДТ, а аромата му толкова силно бие на спирт, че няма на къде. Няма да ви обяснявам колко време се мъчих да го разнесе равномерно. Включих всички налични средства - четка, бюти блендер, пръсти...
20130617_074510_flower-719
След дълга битка го най-накрая го разнесох, и тъкмо когато си мислех, че най-лошото е минало излезнах на терасата с огледало, за проверя покривноста на дневна светлина.... Това, че покривноста му е съвсем лека далеч не е най-големия проблем :D Производителите леко са се уляли в усилието си да направят ББ-то озаряващо. То не е хайлайтър, не е брокат. И то не само намек за брокат. Направо бях като вампир на дневна светлина или по-скоро изглеждах изпотена като след 2 часа тренировка във фитнеса :mrgreen:
20130617_075020_flower-719
Излишно е да ви казвам, че на момента се изтрих и се отказах да тествам издръжливоста му :) За капак ето и състава му:
20130617_074409_flower-719
Не съм пробвала другите разновидности на въпросния крем, а и нямам  никакво намерение. Статията се получи доста остра, но наистина съм меко казано възмутена, как някой може да пусне подобно нещо на пазара. Никога до сега не съм била толкова убедена и крайна в мнението си някой продукт, винаги съм склонна да давам втори шанс, но този път просто няма начин! Мазала съм се с какво ли не. Като ученичка съм ползвала всякаква долнопробна козметика, но такова чудо до сега не бях виждала.
Моля не купувайте този крем :P

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)