Красотата около мен vol.2

Ето, че дойде време да ви покажа още малко от нещата, с които се занимавам, когато не блогвам :) Освен с градината обичам да се занимавам и с hand made. По всяко време и под всякаква форма :D

За съжаление на последък ми остава все по-малко време да се отдавам на творене, но ето някои от последните ми занимавки :)
На пъво място много обичам да работя с глина. Като по-малка си правех дори бижута от нея, а сега посягам към глината, когато искам да зарадвам някой с ръчно направен подарък.
С моя хубавец сме заедно от толкова много време, че ми писна да му подарявам чорапи и парфюми и ето какво сътворих за един негов имен ден

Fotor0830191450
Започнах с едно голо шише от ракия, на което добавих всички детайли от глина и изрисувах  с акрилни бои, за да придобие по реалистичен вид :) Съвсем скоро ще правя още едно такова, така че ако искате да видите как се прави стъпка по стъка, само кажете ;)
След като направих проекта на кухнята си съвсем сама, знаех, че искам бурканчетата с подправките ми да са на видно място, точно до котлона. Но по магазините така и не видях нищо, което да е достатъчно красиво за мен. Запретнах ръкави, набавих си достатъчно празни бурканчета от диабетични сладка, пакетче салфетки с красиви цветя, лепило С200 и яхтен лак и ето резултата
Fotor083019173
За студените зимни дни, когато всичко е покрито със снежни преспи, любимото ми занимание е шиенето на гоблени. Нямам кой знае колко ушити, защото това е едно много трудоемко и времеемко занимание, но всеки, който започне се пристрастява!
Ще ви покажа само един, защото останалите бяха учебни и не са кой знае колко изпипани. За сметка на това пък, от този учих няколко бройки за подаръци :D
20130830_190511
Това е за днес :) Имам още какво да ви покажа, но мисля да го запазя за някой следващ пост ;)
Ще ми бъде интересно да споделите с мен какви са и вашите хобита :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)