Golden Rose Studio series



Хей, красавици как сте днес?
В днешната публикация ще ви запозная с професионалната серия гел-лакове на Golden Rose.  От цялата серия аз грабнах обезмаслител ( 6.90 лв.), течност за сваляне на гел-лака ( 6.90 лв. ), основа ( 15.00 лв.) и цветен гел-лак с номер 01- Nude (15.00 лв. ). Спестих си само топ лака, първо защото имам такъв на друга марка и второ, защото идеята ми е да ползвам този лак вместо стандартния гел, който толкова много съсипва ноктите.

За съжаление, за да можете да ползвате този лак в домашни условия е необходимо да инвестирате в собствена УВ лампа, която се предлага от Golden Rose на цена от 149 лв. Моята си я купих преди няколко години, когато се занимавах активно с маникюр, от Ebay на цена от около 50 лв., но в момента в Buy in coins се предлагат по-евтини варианти, като моята е абсолютно същата като тази. Лампата има опция да работи както на таймер, така и на ръчен режим. Нямам спомен колко точно беше фабричният таймер, защото още с получаването моят любим и направи малък ъпгрейд и сега таймера ми е от 30 сек. до 5 мин. Ех, колко е хубаво да си имаш мъж електротехник :D
И след това уточнение пристъпвам към самият лак. В официалния You tube канал на Golden rose има клипче което нагледно показва целия процес, но ако не ви се занимава да гледате ще преразкажа на кратко схемата за действие :)
След като оформите нокътната плочка и се оттървете от досадните кожички почистете нокътя с обезмаслителя. Нанася се първи пласт основа и се пече 60 сек. След него се нанася тънък слой от цветният лак и се пече 30 сек. по инструкции, но аз и него го пека 60 сек. На края се нанася още един тънък пласт от цветният лак и пак се пече 30/60 сек. Минавате отново всички нокти с обезмаслителя ( за да свалите останалият лепкав слой от ноктите ви ) и сте готови :) При нужда и желание се завършва с UV топ лак ( стъпката, която аз пропуснах ). Ето и финалният резултат
561852_544837372250897_1814262415_n
На снимката ясно се вижда блясъкът на лака, дори и без топ лак отгоре.
При мен лакът издържа 11 дни, но имаше много утежняващи обстоятелства, за които ще ви разкажа малко по-подробно, за да разберете защо лака е герой ;)
Първият уикенд след като се лакирах прекарах на село в извършването на тежък селски труд. Рядко ходя при баба и когато ме хване просто няма прошка :D На 10-ят ден пък беше освещаването на новият ни дом. Сами се сещате- чистене преди гостите, готвене за 30+ човека, миене на цялата посуда и мръсни чинии от тези 30+ човека и за финал отново чистена на цялата къща :( Само като се сетя колко пъти си измих ръцете и в колко различни препарати ги потопих и се чудя как не се разложиха :D Като добавим и нервното ми чоплене на ноктите се стигна до този резултат
20130816_081432_flower-719
Два от десет оцеляли нокъта, но пък блясъкът им не се е изгубил :D Имайте предвид, че лака не падна сам на люспи. Аз му помогнах с чопкане ( от нерви ) :D И въпреки насилственото сваляне по ноктите няма и следа от измъчване :P
П.П.През времето, в което бях с гел-лака съвсем спокойно се лакирах с други цветни лакове върху него.
За справка ето как изглеждат ръцете на колежката на 13-тия ден ( тя за разлика от мен си пази маникюра :D )
20130819_140142_flower-719
Свалянето на останалият по ноктите ми лак беше страшно лесно.
1085342_4644783536115_742818244_n_flower-719
Напоявате памучено тампонче с течността за сваляне на гел-лака, поставяте го върху нокътя и покривате с алуминиево фолио.
1097507_4644776895949_391519218_n_flower-719
Стоите така 5-6 мин., след което остъргвате лака ( без натиск! ) с дървен избутвач за кожички и сте готови ;)
1091822_4644766135680_1669945555_o_flower-719
Изключително съм доволна от лака и неговата издръжливост. Всяка дама, която няма нерви и време да се лакира през 3-4 дни може да се възползва от предимствата на гел-лака. Освен дълготрайният цвят получавате и бонус- укрепване на ноктите както при поставянето на гел, но без ужасното пилене и стресиране на нокътната плочка ;)
Вие ползвате ли такъв тип лакове? Имате ли си любима марка?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)