Avon color trend lip gloss vol.2



Това лято за пръв път се осмелих да нося ярки цветове не само върху ноктите и дрехите си, а и върху устните си. Въобще не си играх с някакви меки нюанси, ами направо се гмурнах в дълбокото с гланца на Avon от серията Color trend в цвят Fluorescent pink :D

Цената на серията глосове варира от 2 до 5 лв. в зависимост от промоцията в текущия каталог. Моят го взех на цена от 2.99 лв. Преди известно време ви показах и другият цвят от серията, който имам, но двата гланца се различават един от друг, независимо, че са от една и съща серия.
Шишенцето му е малко и много сладурско, с удобен апликатор
20130809_075247_flower-719
Гланца се разнася много лесно и не лепне на устните, издръжливоста му не е по различна от тази на всеки нормален глос. Tук вече идва и голямата разлика между Watermellon Ice и Fluorescent pink. Докато при първият цвета е почти незабележим, то тук имате един необичайно силно пигментиран, като за глос, цвят.
20130809_075309_flower-719
Аз съм склонна да го сложа по-скоро в графата " течно червило ". За мое голямо учудване гланца стои супер свежарско на устните и им придава един закачлив вид, вместо очаквания от мен трагичен и леко смешен вид
20130809_074919_flower-719
След него обаче устните остават оцветени и единственият начин да махтене боята от устните си е демакиант.
20130809_075044_flower-719
На снимките ефекта на боята е много омекотен, но фотографските ми възможности не позволиха направата на по-читава снимка :D
Въпреки оцветяването на устните това определено е един от летните ми любимци, да не кажа дори най-любимият това лято :)
А вашият любимец кой е?
Би ли ви било интересно да направя пост с любими продукти?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)