Inglot Freedom System Lipstick



Една мнооооооооого закъсняла публикация, но по-добре късно от колкото никога ;)
В първото издание на Pinks beauty box бях една от първите 90 поръчали и като бонус към кутията си получих и рефилче с червило на Инглот от Freedom серията им. Някъде из интернет четох, че спират червилата в кръгли рефилчета и пускат същите цветове, но с квадратна форма на рефила и това бе причина всички червила в кръгли рефили да бъдат пуснати с отстъпка до изчерпване на количествата. За съжаление не мога да кажа дали това намаление е все още актуално :(

Бях чувала за марката и за високото качество на сенките им за очи, но това червило беше първият ми реален контакт с Inglot Cosmetics :). Цвета, който получих е номер 82- класическо червено. И въпреки, че никога не съм си слагала подобен цвят и мислех, че няма начин да изглеждам " прилично ", това червило ме опроверга.
Червилото е с изключително силна пигментация и много лесно за нанасяне. Цвета е повече от прекрасен и придава на цялостната ви визия едно много елегантно излъчване
20130622_140842_flower-719
20130622_140611_flower-719
Като издръжливост обаче ме изненада много неприятно. Само след едно бързо хапване цвета вече беше изчезнал, но всички финни линийки и контура на устните ми останаха оцветени- много грозна картинка :( За съжаление бях на вън и нямаше как да направя снимка, а след това не ми се е отдавала възможност да го нося отново.
Честно казано останах разочарована от това червило. След като се бях наслушала на толкова суперлативи за сенките на марката, очаквах същото качество и от червилото, но уви...
Вашето мнение за червилата на Inglot различава ли се от моето?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)