Троянски пазар



Както обикновено и тези почивни дни ги прекарвам на село и разходката до Троян е просто неизбежна. Много обичам да обикалям из малките козметични магазинчета и до сега не ми се е случвало да си тръгна капо. Ето какво отмъкнах този път.

Първо да се извиня за кофти снимката, но тук нямам кой знае какви удобства за снимане.
И така към пазара :D
Първото, с което ще се похваля е двата продукта на Yoghurt of Bulgaria. Толкова много пъти ги търсих неуспешно из София, че в момента, в който ги видях и очите ми светнаха :D След като почистващият крем на Билка, в който се кълнях, напоследък започна да ме разочарова, реших да пробвам този с йогурт-а. Взех го на цена от 4,60лв. Другият продукт, който си взех от същата серия е крем за ръце за скроманата сума от 1,39 лв. Най-много ми допадна факта, че и двата продукта са без парабени. Яд ме е само, че не можах да открия балсама за устни, но него ще продължа да го издирвам в София :D
Силиконовите на моливи за опушване на Импала толкова много ми харесаха, че реших да изпробвам и друга серия на марката, а именно водоустойчивите моливи. На пръв поглед текстурата им е същата като на тези за опушен ефект, но след като ги тествам ще пусна ревю за тях :) Взех си четири страхотни цвята на цена от 2,50 лв. всеки.
Следват миглоизвивачка за 2,99 лв. и хартиена пиличка за нокти за 1,39 на Перфект. Взех си и още една пила на неизвестната за мен марка Differo пак за 2 лв..
За косата си взех крем за оформяне на къдрици на Линеа Био за 3,40 лв. Ползвам кристалите за коса на Линеа и съм доволна от тях, дано и кремът да е толкова добър :) Взех си и шампоан с хинин на Милва за 2,20 лв. Отново добре позната за мен марка, от шампоана очаквам същият страхотен ефект, като от хининовата им вода :)
Щастлива съм, че най-накрая успях да открия така търсения от мен мастилено син лак. Марката е Габрини, а цената 1,20 :)
И накрая си взех един почистващи кърпички за грим и 2 ароматни свещи, за някоя и друга романтична вечер :D
След съответните тестове ще пусна ревюта на всички продукти, а сега съм любопитна как минава вашата почивка? В шопинг или сте се отдали на пълен релакс?

0 коментара:

Публикуване на коментар

Питайте какво се сетите или споделете вашето собствено мнение :)
Благодаря ви,че четете блога ми :)